Spørsmål og svar

 

1. Hvorfor USA? 

USA er det største forbrukermarkedet i verden, og har et enormt utvalg av alt du måtte ønske deg! USA har noen av de beste varemerkene tilgjengelig, med de mest konkurransedyktige prisene og tilknyttede tjenester tilgjengelige på det globale markedet. Det gjør at du kan handle så mye du vil med store besparelser.

 

2. Hvordan måler VirtualSpend seg med andre tilbydere av eksporttjenester eller utsalgssteder som sender til Norge? 

For øyeblikket benytter de få utsalgstedene i USA som tilbyr frakt til Norge seg av eksterne firmaer til å håndtere eksporten. På grunn av dette vil utsalgsstedenes ”norske” nettside ikke gi deg tilgang til alle varene, du må nøye deg med et begrenset utvalg varer. I de fleste tilfellene vil man også få en vesentlig høyere pris enn det som er prisen i USD på utsalgstedets amerikanske nettside.

* Når du handler hos et utenlandsk nettsted er det viktig at du velger «send til USA” eller handler på nettstedets amerikanske side. Nesten alle internasjonale nettbutikker tillater dette. Hvis ikke vil du ikke ha tilgang til alle tilbudene, du vil sannsynligvis måtte betale en mye høyere pris for varene, og det kan hende du ikke har muligheten til å velge blant hele varesortimentet. Du vil i tillegg betale høyere pris i fraktkostnader sammenlignet med VirtualSpend Jet Carrier.

 

3. Hvordan tollklarerer jeg?

Jetcarrier tar vare på dette for deg http://www.jetcarrier.com/

 

4. Hva om det oppstår et problem eller spørsmål? 

Vi har gratis norsk kundeservice på telefon 56 99 90 00 og et norsk online brukerstøtte som er klare til å svare på alle spørsmål du måtte ha. Vi lover å være med deg gjennom hele prosessen (du er ikke alene), og vi kommer til å gjøre vårt beste for raskt å løse eventuelle problemer som dukker opp på en tilfredsstillende måte.

 

5. Kan jeg handle hos alle amerikanske nettbutikker? 

Du vil kunne handle fra nesten alle nettbutikker i USA, men det er noen forhandlere som omdirigerer deg til deres lokale nettside.

 

6. Hvorfor 249 kroner per år? 

Et medlemskap hos VirtualSpend gjør det mulig for deg å få tilgang til de fleste amerikanske nettbutikker og besparelsene dine vil være mye større enn den årlige prisen. Typisk vil du spare mer penger (i forhold til kjøp i Norge) på din første handel enn hva kostnaden er for ett års medlemskap.

 

7. Har dere fraktrestriksjoner på enkelte varer? 

Ja. Jet Carrier sender bare vanlige handelsvarer som inkluderer det aller meste du vil ha. Men det er juridiske og sikkerhetsmessige restriksjoner på bestemte varer som illegale rusmidler, militært utstyr, farlig eller brannfarlig gods o.l. For detaljer, se http://www.jetcarrier.com/

 

8. Hvordan endrer jeg min norske leveringsadresse? 

Logg inn på Jet Carrier minside og endre din adresse.

 

9. Hvordan avslutter jeg mitt VirtualSpend medlemskap? 

Logg inn på VirtualSpend MinSide og kanseller kortet ditt og ta kontakt med oss på support@virtualspend.com. Vi vil bekrefte oppsigelsen av ditt kort og medlemskap via e-post.

 

10. Hvordan kan jeg bestride et fraktkrav?

Jetcarrier tar vare på dette for deg http://www.jetcarrier.com/

 

11. Jeg får feilmelding fra BankID når jeg skal registrere meg, hvordan løser jeg dette?

Det kan være flere grunner til at BankID ikke fungerer. Den mest vanlige er at operativsystemet eller nettleseren ikke er oppdatert. Du kan lese mer utfyllende om de forskjellige feilkodene her.

Hvis det forsatt ikke hjelper, ta kontakt med oss så hjelper vi deg.